needforspeeds
 

Menü

 
PS
 

NFS Carbon

 

NFS Most Wanted

 

NFS U2

 

Látogatók

Indulás: 2005-06-20
 

Szavazás

Szavazz!!
Milyennek tartod az új NFS-t / videót...

Nagyon ZSÍR!!! (10 / 50%)
Nem rossz (3 / 15%)
Még mindig nem kapok levegőt... (7 / 35%)

Szavazatok száma: 20

Létrehozás időpontja:
2007-05-22 17:09:40

Szavazás lezárva:
2007-06-05 19:46:58


Lezárt szavazások
 

Carbon dátum

 
 

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Verdák és hangjai

TheStig: A hangrögzítés érdekében hány autót használtatok fel és melyek voltak azok?
Charles Deenen: Megközelítőleg 40 autó hangját vettük fel a Most Wanted produkcióhoz, és számos olyat is felhasználtunk, amit anno az NFS-U és az NFS-U2 - itt körülbelül 40-45 járművet - játékhoz rögzítettünk. Sokszor az engedélyek előtt kezdtük meg a munkálatokat, és így a végleges játékban már nem hallhatjuk viszont több autó hangját. Lehet, hogy egy autó hangzása a valóságban jó, de sajnos nem lehet nemes egyszerűséggel átrakni az eredeti hangzást a játékba.

Nem tudom azt a listát átadni, amin az összes felhasznált autó megtalálható lenne, hisz rengeteg munkánkba került míg összeállítottuk. - és így a konkurenciának könnyű dolga lenne.

TS: Az autókat hogyan rögzítettétek?
CD: Minden autón legalább 8 csatornát - 3 elől, 3 hátul, 1 az oldalán és 1 távolsági - de sokszor 12-t is használtunk. Aztán ott van még a két-két sztereócsatorna, tehát nagyjából 16 csatornával dolgoztunk.

Lehet, hogy a mások az autót "felveszik minden szögből".

Nos azt gondoljuk, hogy ez már mindennapos dolog, de ez csak a munka eleje. Kezdve a megfelelő helyszínek, mikrofonok kiválasztásánál és még sorolhatnám. Mi szintén felveszünk minden autót, de az úton haladva, hogy halljuk a tökéletes váltásokat - példa érdekében hasonlítsd össze a Most Wanted-ot a PGR3-mal, és hallani fogod a különbséget a váltás és a váltás között. A hangok a játékban "teljesen" a valóságot tükrözik. Az autó duruzsolása, prüszkölése a váltás alatt néha furcsa zajokat produkál. Néha a konkurencia játékaiban ezek el nem elfogadhatóan jönnek vissza

TS: Kiket és milyen eszközöket használtok a munkátok során?
CD: A legjobbakat alkalmazzuk - mint John Fasal-t és Eric Potter-t (link:
Minta 1) - és sokféle mikrofont. A felvevőink többsége a Sound Devices 744-es, amiket összekötve használunk (link: Minta 2). Néhány térfelvevőnk a Fostex FR2 és Nagra D eszköz.

TS: Hogyan alkotjátok meg a valósághű hangokat?
CD: Ez az, ahol többszörösen előrébb járunk a többi játékgyártókkal szemben, hogy ne bonyolódjunk a részletekbe (és a műhelytitkaink is megmaradjanak) amit mondhatok, hogy a fő különbség az, hogy a többiek egy adott fordulatszám tartományt ismételnek újra és újra. Mi pedig a teljes fordulatszám tartományt rögzítjük. Ezzel a technikával jobb minőségű és élethűbb hangokat hallhatunk vissza.

TS: Hallhatunk az MW-ben kedvfakasztó dolgokat?
CD: Ebben a részben nem nagyon. Viszont az NFS-U2 részben számos mókás dolog van. Azonban a 12.000 sornyi zsaru párbeszéd tartogat vicces részeket, mint például akkor, mikor megszorítanak, és mi meg elmenekülünk a fogságukból, akkor hallhatjuk, hogy mondják "Kapjátok el, kapjátok el... elölről kapjátok el". Természetesen, csak akkor, mikor a köröznek :-)

TS: Történt valami nem minden napi dolog az MW hangrögzítési munkálatai alatt?
CD: Mindig történik valami. A kocsik az árokban kötnek ki, elakadunk, padkának megyünk neki, kánikula van és ezekhez hasonló dolgok. Végére mindig marad kivágandó vicces anyag, mikor valamelyikünk csak próbálkozik egy autó nevének a kimondásával, ekkor azért vannak káromkodások stb

.

TS: Sokan szeretnénk megtudni a következőt: Hogy miért nincs duda a mostani NFS részekben?
CD: Nos, képzeljétek el, hogy csak 1,9 MB RAM-mal gazdálkodhatok. És mi megpróbálunk minden hangot ide bezsúfolni. A másik ok az, hogy a PS2 vezérlőjén nincsen egy plusz felesleges gomb sem, hisz már mindegyik használatban van.

TS: Észrevettem egy Lamborgini Diablo-t a munkálatok során készült képeken. Felhasználtátok a munkálatok folyamán?
CD: Összesen két Lamborgini-t használtunk. A harmadik, ami látható is a képeken az az egyik csaptársé. Az autókat turbó és egyebek nélkül vettük fel és a végén kevertük össze a hangokat, hisz így tudtunk minden hangot külön-külön javítani.

TS: Mi a kedvenc autód?
CD: Szeretem a Gallardo, Porsche Carrera GT és a kisebb V4-esket. Ez a néhány jármű a kedvenceim közé tartozik, mivel ezeknek nem volt agresszív hangja.

TS: Számodra mi volt a legemlékezetesebb dolog, ami veled történt a hangfelvétel során?
CD: Minden felvétel során történik valami vicces esemény. Adam Boyd ment minden helyre az EA helyett a felvételek alatt. Majd továbbítani fogom ezt az email-t a számára, hogy leadhassa / javítson a helyzetén ahová majd menni szeretne.

 

Time

 

Naptár

2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 

!!NEW!!

NFS 12 lehet hogy folytatja az MW-s szálat!!??!!??

 
 

Top Speed

 

Linkek

 

Painting my Ride

 

Symbolum

//gportal.hu/portal/needforspeeds/image/gallery/tn_1160825445.jpg

 Az oldal symboluma...

 

G-mail

Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 

Impresszum

 

Extra

Beállítás Kezdőlapnak!
 

Szavazz!!!!

Lezárt szavazások
 

Chat

Légyszíves NE reklámozzátok és a káromkodást is kerüljétek a chatbe.
 
Görgető
 
Lapozz
 
Autosclupters
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal